• Zwrot/wymiana

 
ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

Jak dokonać zwrotu na odległość?

1. Uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Formularz należy przesłać mailem na adres reklamacje@alo.com.pl oraz dołączyć wydrukowaną kopię do przesyłki.

2. Zabezpiecz towar i spakuj go do odpowiednio przygotowanej paczki.

3. Paczkę z towarem wyślij kurierem lub pocztą na poniższy adres. Aby nadać paczkę możesz skorzystać ze strony https://wygodnezwroty.pl/alo

ALO.com.pl Sp. z o.o. ZWROT

ul. Solna 1/LU1

30-527 Kraków

reklamacje@alo.com.pl

tel. 126268260
 
4. Czekaj na zwrot środków
Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Wymiany:
Aktualnie nie ma możliwości zrealizowania wymiany , bardzo prosimy o złożenie odrębnego zamówienia.
Zasady zwrotu produktu
  • Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  
  • Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  
  • Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  • Czego nie możesz zwrócić lub wymienić?

    Produkty cyfrowe
    Produkty, które nie są zapisane na nośniku materialnym, a które zostały przez Ciebie aktywowane po zakupie, np. na podstawie otrzymanego kodu, licencji elektronicznej, vouchera, dostępu do platformy.


    Produkty wykonane na zamówienie
    Produkty nieprefabrykowane wyprodukowane według Twojej specyfikacji lub spełniające indywidualne potrzeby.


    Rozpakowane produkty multimedialne
    Produkty zapieczętowane, które zostały otwarte po dostarczeniu (np. nagrania dźwiękowe, programy komputerowe).


    Produkty higieniczne
    Produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.