Brak towaru

Synology SLA

Symbol: SYNOLOGY SLA
Dostępność: 0 szt.
1.60
szt.
Wysyłka lub odbiór osobisty w ciągu: 2 dni robocze - dostępny w magazynie dostawcy
Cena przesyłki:
10
  • Odbiór osobisty w sklepie - ul. Solna 1, Kraków 0
  • Odbiór osobisty w sklepie - ul. Solna 1, Kraków po przedpłacie 0
  • Dostawa na terenie miasta Krakowa 10
  • InPost Paczkomat® 24/7 13
  • Przesyłka kurierska - przedpłata 17
  • Odbiór w Punkcie DPD Pickup - Żabka i inne 17
  • Przesyłka kurierska - za pobraniem 29

 

Oferta rozszerzonych pakietów gwarancyjnych (Service Level Agreement) od FEN dla serwerów Synology dzieli się na dwie grupy:

 

SLA Light:

Synology Carepack FEN

Synology NBD FEN

Synology ONSITE FEN

 

SLA Pro

5/13 NBD

5/13, 4 OnSite

24/7, 4 OnSite

 

Pakiet SLA Pro to rozszerzenie podstawowej gwarancji producenta dla korporacyjnych systemów NAS marki Synology.
W przypadku 5/13 NBD zgłoszenia usterek są przyjmowane od poniedziałku do piątku 8-20, a naprawa lub wymiana na nowe urządzenie następuje najpóźniej na następny dzień roboczy od dostarczenia uszkodzonego sprzętu.
W dwóch pozostałych pakietach otrzymujesz gwarancję przyjazdu wsparcia technicznego w ciągu 4 godzin od zgłoszenia awarii — niezależnie od tego, czy system znajduje się w Bieszczadach, czy w Poznaniu.
Pakiety gwarancyjne Pro obejmują zarówno sam serwer jak i wyposażenie: dyski, pamięć RAM, półka rozszerzeń, zasilanie, karty sieciowe etc. i należy je kupić razem z zestawem. Możesz samodzielnie wybrać okres trwania gwarancji, a także przedłużyć go z czasem. Żeby poznać szczegóły, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym lub napisz na storage@fen.pl. Pomożemy dobrać optymalną ochronę i przedstawimy wycenę dla danego zestawu.
 

synology gwarancja po polsku



Gwarancja: 6 miesięcy (06m)
Parametry:
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: