Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.
Brak towaru
Synology SLA
Symbol:
SYNOLOGY SLA
Dostępność:
0
szt.
Wpisz swój e-mail
1.60
Wysyłka lub odbiór osobisty w ciągu:
2 dni robocze - dostępny w magazynie dostawcy
Cena przesyłki:
10
- Odbiór osobisty w sklepie - ul. Solna 1, Kraków 0
- Odbiór osobisty w sklepie - ul. Solna 1, Kraków po przedpłacie 0
- Dostawa na terenie miasta Krakowa 10
- InPost Paczkomat® 24/7 13
- Przesyłka kurierska - przedpłata 17
- Odbiór w Punkcie DPD Pickup - Żabka i inne 17
- Przesyłka kurierska - za pobraniem 29
Kod kreskowy:
EAN:
Oferta rozszerzonych pakietów gwarancyjnych (Service Level Agreement) od FEN dla serwerów Synology dzieli się na dwie grupy:
SLA Light:
Synology Carepack FEN
Synology NBD FEN
Synology ONSITE FEN
SLA Pro
5/13 NBD
5/13, 4 OnSite
24/7, 4 OnSite
Pakiet SLA Pro to rozszerzenie podstawowej gwarancji producenta dla korporacyjnych systemów NAS marki Synology.
W przypadku 5/13 NBD zgłoszenia usterek są przyjmowane od poniedziałku do piątku 8-20, a naprawa lub wymiana na nowe urządzenie następuje najpóźniej na następny dzień roboczy od dostarczenia uszkodzonego sprzętu.
W dwóch pozostałych pakietach otrzymujesz gwarancję przyjazdu wsparcia technicznego w ciągu 4 godzin od zgłoszenia awarii — niezależnie od tego, czy system znajduje się w Bieszczadach, czy w Poznaniu.
Pakiety gwarancyjne Pro obejmują zarówno sam serwer jak i wyposażenie: dyski, pamięć RAM, półka rozszerzeń, zasilanie, karty sieciowe etc. i należy je kupić razem z zestawem. Możesz samodzielnie wybrać okres trwania gwarancji, a także przedłużyć go z czasem. Żeby poznać szczegóły, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym lub napisz na storage@fen.pl. Pomożemy dobrać optymalną ochronę i przedstawimy wycenę dla danego zestawu.
Gwarancja: 6 miesięcy (06m)
-
Polecamy
-
Akcesoria