4 różne frakcje, 4 różne strategie
Czas rozgrywki ~30min
Czas rozgrywki ~60-120min
Czas rozgrywki ~90-120min
Członkowie gangu mają możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci
Dancer to armia niezwykła ±#8211; armia z trzema sztabami, armia bez jednostek, armia z samymi żetonami akcji (Bitwy, Ruch, Odepchnięcie itp). Armia pokazująca możliwości NS HEX, odmieniająca rozgrywkę i sprawiająca kupę zabawy.
Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex
Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie
Edycja GRA ROKU zawiera dodatkowy 7. scenariusz - KING KONG
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika.
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów.
Główną zaletą jest duża liczba jednostek o ogromnej sile ataku, a także ich duża wytrzymałość, dzięki czemu po Bitwie zostaje ich na planszy więcej, niż jednostek wroga.
Głównymi zaletami armii są: mobilność Sztabu, możliwość wysadzania nawet najszybszych jednostek przeciwnika oraz całkowitego paraliżowania wolniejszych, a także omijania linii obronnych przeciwnika dzięki moździerzom
Gracze wcielają się w role przywódców klanów walczących o kontrolę nad wyspami, a także o przychylność duchów i bóstw.
Ilość graczy 1-4
Ilość graczy 2-4
Ilość graczy 3-5
IRON GANG to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.
Kolejna gra strategiczna autorstwa Erica Langa, twórcy hitu Blood Rage.
Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dobrze uzbrojonych sił ekspedycyjnych.
Mnóstwo nowych możliwości z wykorzystaniem cechy Łańcuch
Największy bestseller wydawnictwa Portalu, za którym stoi Ignacy Trzewiczek
Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Nowy rodzaj jednostki - WSZCZEPY
planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha
Podstawową zaletą armii są (rosnące w miarę rozgrywki) możliwości doboru konkretnych żetonów ze specjalnej Puli Zombie i możliwość wystawiania coraz silniejszych wersji swoich jednostek dzięki Ożywieniu.
Ponadto Death Breath dysponuje dużym wyborem miejsca zasieciowania przeciwnika, a także wywoływania Bitwy oraz Szarżą, pozwalającą na przedarcie się do wrogiego Sztabu mimo jego osłony.
Proste reguły wspaniale komponują się z pasjonującym tematem i porywają was ku wspaniałej przygodzie
Sharrash to tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów
Siła Vegas nie leży w silnej armii czy ciężkiej broni, ale w bogactwie, umiejętnościach programowania maszyn i manipulowania ludźmi.
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli
Sporym atutem jest też cecha Sztabu dodająca wytrzymałość sąsiadującym jednostkom, a także obecność Szpiegów, którzy potrafią korzystać z Modułów przeciwnika.
Szybka gra taktyczna o niesamowitej mechanice
To jest tylko rozszerzenie. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Neuroshima HEX 3.0
Uranopolis, potężne górnicze miasto, skutecznie pilnujące swoich skarbów przed zakusami sąsiadów.
W przypadku Mephisto cały ciężar ofensywy tej armii dźwiga na sobie jej sztab
Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.
Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Wadą armii jest nieco mniejsza możliwość tworzenia potężnych, ofensywnych kombinacji oraz fakt, że Cecha specjalna Sztabu nastawiona jest na defensywę.
Wadą armii jest wyjątkowa cecha większości jednostek, która sprawia, że do aktywności potrzebują Zasilania.
Wadą jest mała liczba i niska inicjatywa własnych żołnierzy
Wadą Sharrash jest mniejsza niż w innych armiach ilość walczących jednostek, ich słaba mobilność, niska wytrzymałość i inicjatywa, a także całkowity brak opancerzenia
Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu
Wariant SOLO, rozwiąż 55 HEXOgłówek
Wielokrotnie nagradzana kooperacyjna gra przygodowa
Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Wspaniałe figurki, przepiękne ilustracje Adriana Smitha oraz rewelacyjne reguły
Zaletą armii Nowego Jorku jest różnorodność jednostek, w tym wiele rodzajów jednostek strzelających.
Zaletą Vegas są szerokie możliwości krzyżowania planów przeciwnika i wykorzystywania jego własnych sił przeciwko niemu ±#8211; za pomocą cechy Sztabu oraz Agitatorów. Dodatkową zaletą jest znaczna mobilność armii.